Välkommen måndag


Bild från Alvhem Mäkleri

Visst blir man inspirerad av att laga kvällsmat när man ser ett kök som detta med fina oljor och fräscha örter. Men idag ska vi istället för att laga något fancy till middagsmat bara svänga ihop lite falukorv och makaroner innan kvällens olika träningspass. Fast det kan minsann vara riktigt gott ibland, som lite omväxling, för det är något som vi inte äter ofta alls.

Idag gjorde jag ett till klipp på utförsäljningen som jag berättade om igår! Åtta Essence-vinglas från Iittala har nu fått flytta hem till oss. Perfekt köp eftersom jag har gått och tittat på dem en längre tid och nu är de äntligen våra. Nu får vi allt boka in fler vin- och ostsmakningskvällar så att de kommer till bruk! Någon som känner sig lockad...?

Kram


Kommentarer
Postat av: camilla

Det lät inte som ett dåligt klipp du gjort, lika bra att passa på!

Vilken snygg (te?)kokare från Le creuset på bilden!



Visst är det härligt med värme från en kamin! Hoppas att vår murstock är tät så vi slipper ytliggare kostnader bara..



Kramar

2011-10-17 @ 21:49:03
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Vilken dröm med så mycket rabatt! Skulle inte tveka en sekund! Jag har också velat ha de vinglasen länge, men ska vänta lite till.



Den glasburken du köpte är också så himla fin. Vad ska du ha i den? :-)



Kramar Elin



2011-10-18 @ 08:06:37
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0