Tisdagstips



Om ni vill ha en bra bok att läsa nu i höst så kan jag rekommendera Water for Elephants som jag håller på att läsa just nu. Jag älskade filmen med Reese Witherspoon och Robert Pattinson och om ni inte har sett filmen så se även den. Man brukar ju säga att boken alltid är bättre än filmen och därför beställde jag hem boken från Adlibris för att se vilken som är bäst. Men efter att ha läst en tredje del av boken så kan jag fortfarande inte avgöra vilken som är bäst... Båda är väldigt bra fast på olika sätt.

Senare ikväll ska jag krypa ihop i soffan med boken i ena handen och en mugg med té i den andra. Vädret som vi har utanför fönstret bäddar ju för lite höstmys med levande ljus och just en bra bok i handen. Tisdagskvällar brukar inte vara någon vidare TV-kväll för min del och då kan en bok vara ett bättre kvällssällskap innan man somnar i soffan av trötthet. För er fobollsnördar rekommenderar M aftonens Champions League- gruppspel istället för en bok!

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

åå jag måste se den filmen har den på vår filmlista vi är med i lovefilm så man vet aldrig då den kommer. Jag hade turen att köpa ett par som var sulade de har börjat med det nu men mina andra ljusa sulade jag om direkt nåt man tyvärr måste bekosta :( kram

2011-10-18 @ 20:54:03
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh den filmen var så bra!!

2011-10-19 @ 10:19:24
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Åh, den filmen är ju helt underbar!

2011-10-19 @ 19:32:33
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: Elins blogg

Har aldrig sett den filmen, måste göra det!



Jag köpte bara de nya vinglasen "Pokal" när vi var på IKEA. Vi fick bråttom till bion så vi hann inte kolla in julsakerna. Men måste dit snart igen och kolla!



Hoppas du får en bra dag. Kramar

2011-10-21 @ 08:53:53
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0