Mitt i veckan



Igår hittade jag nya Sköna Hem på hallmattan och den får bli kvällens lektyr för min del.

Idag när jag kom hem från jobbet luktade det precis som att någon hade stått och rökt i vår lägenhet. Det har aldrig hänt innan, lagom kul när jag visste att vi skulle få fikasällskap. Usch, jag hatar verkligen cigarettrök, men som tur var finns det Voluspa som effektivt kunde "döda" röklukten och ersätta den med ljuv doft av Champagne. Familjen dök upp precis lagom när all urk-lukt var utvädrat så de slapp således "stanken".

Trevligt med lite fikasällskap så där mitt i veckan och de hjälpte, inte särskilt svårövertalade, till att äta upp det kilo med choklad från Anthon Berg som jag fick från jobbet i påskpresent. En riktigt fin present, men det kommer ta oss veckor att äta upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0