Strandhäng

Dagens läsning på stranden i Åhus. Man märker att folk sakta börjat inta den vanliga vardagen för stranden var inte lika proppad som tidigare i somras.
 
Idag har vi tillbringat större delen av dagen på stranden. Riktigt skönt som vanligt! Jag vågade till och med ta ett så kallat "kärringdopp" i det 18 gradiga vattnet. Brr, det var lite för kallt för min smak.
 
Jag föredrar helst att sitta i en standstol och läsa en bra bok eller tidning. Bara genom att bläddra lite i det nya numret av Elle Mat & Vin börjar jag så smått längta efter varma soppor och kräftkalas. Det fanns riktigt bra recept som jag kommer att testa lite längre framåt hösten. 
 
Nu ska jag göra i ordning hemmet innan våra helggäster anländer från Kalmar. Det är så roligt med semester då gäster och andra roligheter avlöser varandra. Under de senaste dagarna har vi bland annat haft gäster från Malmö och haft en shoppingdag i den danska huvudstaden. 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Härligt, härligt!

Trevlig helg:)

2012-08-03 @ 18:32:37
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0