Thank God It's Friday

 
När Jenny och jag var på stan efter jobbet igår slank vi inom Åhlens. Jag tyckte vi behövde ett nytt förkläde härhemma och hon tipsade om denna sötsak. Jag tycker den är så cute med dess ugglor och den passar riktigt bra nu när det börjar närma sig höst.
 
Jag vill också passa på att tipsa om Roy Fares bakbok Sweet, som släpps den 4: e september och som jag kommer att lägga vantarna på nu i höst. Jag tycker han är urduktig i Go'Kväll och efter att ha tjuvbläddrat i boken på Adlibris åkte den rakt upp i topp på min "vill ha"-lista.
 
Åhh, äntligen är arbetsveckan avklarad och det betyder ju helg! På vägen hem från jobbet passade jag på att köpa fredagsgodis och lite gottgott till frukosten imorgon. Bra start på helgen att vänta för både mig och M med andra ord.
 
Ikväll blir det en lugn afton hemma hos oss. Jag skall strax påbörja på maten och senare har vi tänkt att se filmen Hungergames. Kollegor har sagt att den ska vara väldigt bra, plus att den var helt slut på hyllan på Hemmakväll och det är förhoppningsvis ett gott tecken? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0