Ett budgettips

Bild: hm.com
 
Jag verkligen älskar min nya klänning från H&M som kom med posten idag. Det är en svart och väldigt enkel klänning med trekvartsärmar. Hela klänningen livas upp med strassdeklorationen som finns på axlarna. Jag tror den kommer bli en god trotjänare. Även ett bra budgettips till er läsare nu inför julens alla glöggkvällar och övriga festligheter. 
 
Ikväll står ingen träning inbokad på schemat, utan ikväll ska jag bara ta det lignt och njuta. Tiden innan jul är ju den allra mysigaste tiden på hela året så det gäller att passa på nu när snö ligger som ett härligt täcke över landskapet utanför fönsterna. Jag ska försöka att inte stressa en massa denna jul, utan istället bara ta dagarna som de kommer. Det blir nog ändå lättare sagt än gjort...
 
 

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Åh, vilken fin klänning! Den måste jag spana in, älskar långärmade klänningar.

Att ta det lugnt ikväll gör du rätt i!

Kram

2012-12-05 @ 18:56:35
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilken fin klänning du tipsar om! Det är med egen risk man klickar sig in här. Blir alltid köpsugen! :)

Kram

2012-12-05 @ 21:08:26
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Caroline

Den är snygg! Såg den i katalogen men får nog ta en titt på den i butik också :)

2012-12-05 @ 21:53:07
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: Elins blogg

Tack för tipset om rabatten, provade klänningen idag i butik och den passade tyvärr inte mig i formerna. Så trist för den var så himla fin! Hoppas den passar dig bättre. :-) Fick med mig lite annat smått och gott istället. Är på jakt efter nyårsklänning!

Ha en mysig kväll. Kram

2012-12-06 @ 19:00:08
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se
Postat av: Karolina

Jag köpte klänningen efter tips på din och Kattas hemsida. Sen hade jag den på julfesten med jobbet och fick många komplimanger för den!

2012-12-15 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0