God Fortsättning!

 
God Fortsättning på er! Jag hoppas att ni har haft en mysig jul med era nära och kära. Vi och lillkatten tog först vårt bagage till Lund för att fira jul i några dagar med Magnus familj och sedan åkte vi till Blekinge för att träffa mamma och mina syskon. 
 
En numera årlig traditon är att jag blir sjuk på juldagen och detta hände såväl i år som julen 2011. Både igår och idag har jag legat nerbäddad i sängen med feber, rinnsnuva och halsont. Det tur att jag har kunnat roa mig med iPaden och en trave olästa böcker. Under dessa dagar har jag hunnit plöja igenom de två första Twilightböckerna och på tur står de två kvarstående i serien. Nu får vi hålla tummarna att jag hinner friskna till nyår för då står jag som värdinna för avfirande av det gågna året.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch vad tråkigt att bli sjuk när man är lite ledig!
Hoppas du kryar på dig snabbt och kan fira in det nya året med god mat, fina vänner och champagne.
Kram

2012-12-29 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0