Planering pågår




Bilder från Systrar Eisenmans Mingelmat tagna från recept.nu 

Ikväll sitter jag och planerar inför helgens tjejmiddag. Det är lite extra att planera eftersom jag kommer gästas av dels en vegan och dels en gravid vännina nu på lördag. Jag vill självklart att alla mina gäster ska känna sig välkomna, även om alla inte kommer kunna äta utav allt som bjuds. Men det är lite trixigt och bara på dessa dagar som jag har läst på så har man lärt sig massor. Det finns verkligen många (för mig) nya varor i mathyllorna till mina specialkostgäster! 

Kanske får jag lite mer matinspiration genom kvällens avsnitt av Mästerkocken? Annars har jag alla härliga kokböcker i bokhyllan som inspirationsstöd.

Kram


Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Mysigt att planera en tjejmiddag! :) Älskar när man känner att man har lite matinspiration, missade dock Mästerkocken idag!

2012-01-25 @ 21:23:26
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: Louise B

Jag håller också på att planera för en 3-rätters middag för 14 personer till helgen och kikar också bla i mingelmat-boken för lite tilltugg! Men det finns så mycket gott så det blir svårt att välja!

2012-01-25 @ 21:53:55
Postat av: Therese

Ser inte fel ut det där och låter ju heller inte fel med tjejkväll! Hoppas det blir lyckat. När var det ni skulle flytta? ha en fin helg kram

2012-01-28 @ 09:29:15
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket gott!

2012-01-29 @ 18:13:04
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0