Movie Tips



Bild: imdb.com

Jag nämnde för någon dag sedan att jag ville se New Year's Eve. Konstigt nog visar de inte filmen här i stan så vi fick åka till Bromölla för att se den där. Ingen av oss har varit på Biopalatset i Bromölla tidigare, men biosalongen var hur mysig som helst. Det kändes precis som vi gick på bio år 1960 istället för år 2012 fast på ett mysigt sätt.

Filmen passade min smak som handen i handsken. Den var fullproppad med diverse olika toppskådisar såsom Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Sarah Jessica Parker, Jessica Biel och Josh Duhamel bara för att nämna några. Jag gillar ju filmer där romantik och feelgoodkänsla står i centrum och filmen innehöll en stor dos av båda. Men filmen passade även vårt manliga biosällskap också och det tycker jag personligen är ett gott betyg för en Cicci-film.

Om ni vill uppleva den härliga nyårskänslan på nytt, så tycker jag att ni ska se denna småmysiga film. Jag blev nästan lite sugen på att se Valentine's Day som bygger på samma tema. 

Kommentarer
Postat av: Bella

Det där lät som en Bella-film också :)



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar Bella

2012-01-04 @ 22:01:59
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Den vill jag också se! Om det nu hinns med innan liten behagar att komma.. :) Annars har jag en hyrfilm till att se fram emot!



Många kramar

2012-01-04 @ 22:06:40
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh den måste jag se! Tack för tipset:) Har hört fler som har sagt att den är bra!

2012-01-08 @ 08:17:01
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0