Savon Liquide

Denna tvål från Compagnie de Provence kan jag varmt rekommendera. Vi fick den av min fina kollega Jenny och hennes sambo "Polle" när de var här i onsdags. Den luktar så gott och flaskan är ju så snygg. Samma företag gör även de mer populära Savon De Marseilletvålarna.
 
Köpte ju tvål från L:a Bruket för några veckor sedan och enligt mitt tycke slår Compagnie de Provence L:a Bruket  med hästlängder. Jag tyckte att Mörk Vanilj luktade rengörningsmedel och kände ingen doft av vanilj alls. Om man vill ha ekologisk tvål, så finns det även hos Compagnie de Provence.
 

Oj, vad dagarna går snabbt! Hela denna vecka har gått i ett rasande tempo med många roliga aktiviter. Vi har hunnit med utflykt till IKEA, överlämning av lägenheten, första middagsbjudningen, sommarfest på jobbet och igår var det tjejmiddag. Mellan varven har jag försökt få ordning i hemmet och därmed har jag inte hunnit skriva här.

 

Imorgon är det åter jobbdag och jag går in på den sista arbetsveckan innan min semester. Magnus börjar sin semester imorgon. Jag hoppas att han hinner få iordning på arbetsrummet, medans jag är på jobbet. Nu har vi äntligen fått vår bokhylla och nu ska den bara upp på väggen. Om den kommer upp så är det inte många flyttkartonger kvar och sedan är nog allt på plats. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0