Dagen som regnade bort

 
Bild: Sköna Hem
 
Precis sån här känsla vill jag uppnå i vårt nya sovrum, det vill säga äkta hotellkänsla 
 
Regnet piskar mot fönstret och jag har tillbringat kvällen i soffan inlindad i en varm filt. Jag har inte känt mig på topp idag, halsen krånglar och näsan rinner. För att underhålla mig själv denna regniga och gråa afton passade jag på att köpa nya glossiga magasin och Denise Rudbergs nya pocketbok på vägen hem från veckohandlingen. Vips så blev den grå vardagen lite mera pastellig och glad!
 
Imorgon får vi äntligen våra nya nycklar! Vår lägenhet ser ut som kriget just nu. Hela vardagsrummet är fyllt med flyttlådor och hela bohaget är numera inpaketerat i tidningspapper och i flyttkartonger. Kunde inte ens hitta min kamerasladd i röran. Förhoppningsvis dyker den upp under de närmsta dagarna så jag kan lägga upp lite bilder från nya boendet! 

Kommentarer
Postat av: camilla

Väntar med spänning på bilder!
Kan tipsa dig om att örngotten på bilden finns på hm! Mina borde dyka upp vilken dag som helst! :)

Kramar

2012-06-26 @ 21:29:30
URL: http://vitarummet.blogg.se
Postat av: Elins blogg

Så fint med hotellkänsla i sovrummet. Jag håller också på och kikar på hur vi ska inreda vårat nya sovrum, så himla kul! Vi ska köpa ny säng också..

Vad spännande och kul att ni fått nycklarna nu! Förstår att det är kaos i eran lägenhet, kommer det vara här också snart. Tar ju lite tid att flytta! Men sen är det så himla skönt så fort man börjar få ordning, härlig känsla!

Ha en fin dag. Kramar

2012-06-27 @ 09:48:08
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Linda

Då kanske jag ska hålla fast vid Savon istället låter det som. Tack för ditt utlåtande!

Ni kommer säkert få ett lika fint sovrum som det du visade och även det du visar idag. Snygg-snyggt!

Lycka till med flytten!
Kram Linda

2012-06-27 @ 22:01:10
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Therese

Förstår dig precis! Väldigt snyggt! Har du semester? Hoppas ni och vi med får fint väder snart! kram

2012-06-28 @ 16:49:02
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0