Essence



Jag vet att det är många där ute i bloggvärlden som samlar på Essenceserien från finska Iittala. Ett tips till er som vill börja samla eller komplettera era samlingar så är de fina glasen numera nedsatta i pris på Cervera.

Magnus och jag har under de senaste veckorna kompletterat vår samling med fler vattenglas och det senaste tillskottet i samlingen är champagneglasen.

Champagneglasen säljs nu i fyrpack för 400 kr och eftersom vi hade ett presentkort på 200 kr och ett tillgodokvitto p.g.a. en födelsedagspresent på samma belopp så kostade glasen oss inget. Så ett stort tack Anne & Robert för ni bidrog till två av glasen.


Kommentarer
Postat av: camilla

Har också slagit till på det erbjudandet och passade på att önska mig fler i födelsedagspresent! Snyggaste glasen!



Fin kväll!



Kram

2012-05-14 @ 19:55:14
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ta bort klisterlapparna det är som att ha kvar prislappen på IKEAkuddar för att visa att de är från IKEA!!!!

2012-06-02 @ 13:33:33
Postat av: mimmie

MM dem är så fina :) Har rödvinsglasen och ett par vattenglas till, vi har 10 så jag kanske ska passa på att köpa de sista två :)

Håller inte med ovanstående talare, lappen ska ju vara kvar tills den diskas bort ;)
Kram M

2012-06-20 @ 21:16:03
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0