Helgen som har gått



Igår fick jag två försenade födelsedagspresenter av Anna respektive Sandra. Av Anna fick jag boken som jag tipsade om i förra inlägget och av Sandra fick jag Söta Dagar vars recept kommer från det brittiska bageriet the Hummingbird Bakery. Nu längtar jag tills jag får en lugn stund över så jag kan ta fram slickepotten och bakskålen.

Denna helg har verkligen gått i hundranittio. I fredags var vi på födelsedagskalas i Lund och firade Magnus bror som fyllde år i veckan. Igår förmiddag tog jag, Anna, Jenny och Carolin tåget till Malmö för att spendera några timmar i Malmös butiker. Riktigt trevligt och alla fyra gjorde fina shoppingfynd. Väl hemma i Kristianstad igen var det bara för mig att svida om till nästa födelsedagsfest.

Idag har jag tagit det betydligt lugnare. Började dagen med att ta en två timmarspromenad och ett snabbt besök i vårt blivande bostadsområdet för att kolla till vårt lilla vita hus. Nu i eftermiddags har vi suttit och läst på balkongen och fått lite färg på huden. Härligt härligt, och enligt Klart.se ska det bli varma och soliga dagar i veckan också. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

alltså en bit av en sån där hög tårta så blir man ju proppmätt :P

2012-05-24 @ 15:40:20
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0