Jag är fast...



Jag kanske är lite efter alla andra... Men jag har verkligen fastnat för den brittiska serien Downton Abbey. Så länge jag kan minnas har jag haft en förkärlek till brittiska kostymfilmer/serier. Det kan beror på jag att tittade mycket på det som liten. Men jag missade serien totalt när den gick på teve.

Jag köpte första säsongen av Downton Abbey för mindre än två veckor sedan och den var färdigtittad redan nu i helgen. Under den gångna helgen vann jag budgivningen av  den andra säsongen på Tradera. Så istället för att slötitta på TV är det nya favoritserien som gäller!

Om ni inte har sett serien kan jag tipsa om att SVT1 åter ska sända säsong 1, med start nu på lördag och man börjar med ett dubbelavsnitt. Kanske blir ni lika fast som jag...??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0