Nu börjar det närma sig slutet



Nu är jag inne på andra dagen av tre som gräsänka här hemma. Det passar mig perfekt, för både idag och igår har jag tillbringat kvällen på kontoret. Nu har vi bara två veckor kvar på säsongen och jag kan äntligen se ett slut på den långa våren som har inneburit mycket arbete. Därför är det skönt att jobba undan nu när M inte är hemma och väntar på mig.

Tänk att det bara är en månad kvar tills vi flyttar! Våra vänner Anne och Robert får tillgång till deras nyinköpta hus på fredag och om en månad är det vår tur. Så det är inte bara jobbsäsongen som börjar närma sig i slut utan även tiden i lägenheten. Längtar verkligen till att slippa behöva diska för hand utan bara ställa ner porslinet i maskinen, slippa bekymra sig om tvättid och ha blöt tvätt i hela hemmet. Jag kommer nog att bli riktigt bortskämd med alla dessa maskiner som vi inte har idag.


Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Perfekt att passa på att jobba när han är borta ju! Åh, så härligt det låter med tvättmaskin och diskmaskin. Vi har inte heller det just nu och det skulle ju vara en dröm att slippa tvättider och diska förhand.



Hoppas du får en bra dag! Kramar

2012-05-31 @ 10:25:13
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Linda

Å är detta Ert sovrum?! Jag har sett detta i en tidning för ganska länge sen och tyckte det var så himla fint med gardinerna. Efter det sydde jag mig liknande till vårt sovrum, fast annan färg. Vad fint ni har det!! Lycka till i nya huset!

2012-06-24 @ 21:32:54
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0