Syndigt gott för vardag och fest




I ett av de många födelsedagspaketen hittade jag ett signerat ex av "Sommar med Systrarna von Sydow" och jag säger bara Wow, vilken bok! Tack så mycket, Ted, Caroline och Sophie! Enligt mig är boken den perfekta fest/vardagsreceptboken med underbara sommarbilder från Marstrand och härliga texter skrivna av Ebba och Amy. Boken är indelad i inspirerade kapitel såsom Söndagsbrunch, 4th of July BBQ, Kom på Kalas och Lyxig långlunch med tjejgänget m.fl.

Redan igår hade vi en "mini-4th of July BBQ" och testade recepten på Miniburgare à la Marstrand och coleslaw. Mmm, det var riktigt gott så det kommer vi nog att göra om i sommar. Igår premiäråt vi utomhus och det gör ju också att maten smakar så mycket bättre än inomhus. Jag håller tummarna att det fina vädret håller i sig till helgen också.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0