Happy Father's Day

Idag har jag inte träffat min pappa, men jag har grattat honom via telefon. Det är ju trots allt tanken som räknas.
 
I förmiddags har Magnus och jag rensat i arbetsrummet. Oj, man upptäcker att man sparar på väldigt mycket onödiga saker när man väl börjar rensar. Vi slängde flera stora kassar med bara onödigheter. Jag hade sparat på gamla Campustidningar och kollegieblock från tiden när jag pluggade. Saker som jag trodde skulle vara "bra-att-ha" i framtiden. Nä, nu fick det åka ut tillsammans med mycket annat. Skönt att bara ha det viktigaste kvar som är välsorterat i pärmar och lådor.
 
Ikväll har jag och Anna varit hos Jenny och Polle på söndagsmiddag. Vi lagade riktig husmanskost, färsbiffar med gräddsås och stekt lök. Riktigt riktigt gott var det och det är alldeles för sällan man lagar just husmanskost. Husmanskost står därför nu högt på kommande veckas matsedel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0