Grått är flott

 
 
 
Jag har på den senaste tiden börjat gilla grått när det kommer till inredning. Det började när jag köpte boxar från HAY och nu vill jag bara ha mer och mer grått. Dessa tre saker kan man för tillfället hitta på min önskelista.
 
En snygg vattenflaska i glas från Eva Solo som jag skulle ha haft på skrivbordet. Den hade påminnt mig om att jag måste dricka mer vatten. Jag är verkligen urdålig på att komma ihåg att dricka vatten.
 
Snygga handdukar från Vipp kan man heller inte få för många av! Vi har fyra stycken vita och de är hur mjuka som helst. Ett par gråa skulle hålla sig betydligt fräschare längre än vad vita handdukar vanligtvis gör.
 
Den sista saken på listan är inte så viktig, men ack så fin. Iittala har nu släppt en frostad Kastehelmilykta. Den passar så bra nu när det börjar närma sig jul och den skulle bli riktigt ett fint komplement till mina andra K-lyktor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Dinka

Visst är det snyggt med grått :) jag planerar och ta in det i vårt nya hus :) Jag har hittar en snygg tapet som går i färgerna grått och svart men jag vet inte riktigt om man vågar tapetsera direkt eller om man ska vänta tills man har bott in sig lite.

Jag har tyvärr inte hunnit baka något ur boken än. Det är så mycket på jobbet nu när vi snart ska flytta över till den nya varuhuset. Man är helt slut när man kommer hem.

Ha en fin kväll!

2012-10-18 @ 20:35:28
URL: http://www.sannaboke.blogspot.com
Postat av: camilla

I agree! Är så sugen på HAY boxarna men kan inte bestämma mig för vilken färg. Förstår att du är nöjd med dom! :)

2012-10-18 @ 22:09:32
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0