Hösten - Festligheter

 

Jag älskar verkligen olika sorters festligheter. På två dagar har jag blivit inbjuden till tre stycken. Riktigt skoj! Det dröjer nog inte länge till innan adventsbjudningarna börjar trillar in de också. Hösten brukar ju vara lite halvtrist och därför är det extra roligt att ha några trevliga aktiviteter att se fram emot.

 

Passande nog har det nyaste numret av Elle Mat & Vin med olika typer av fest-teman precis kommit ut. Annars, om ni inte läser mattidningar, så kan jag rekommendera boken Mingelmat . Jag får kanske till och med ha en egen liten bjudning så att den kommer till användning. 

 

Redan igår började jag smålängta efter glögg och jag har redan sett att vissa stormarknader har börjat plocka fram julmust, glögg och julsaker. Än känns tycker jag det känns lite för tidigt att börja handla julgrejer. Men det gäller heller inte att vänta för länge för då är allt det fina sannolikt redan är slut.


Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Åh nu börjar jag längta till adventsbjudningar. Tror jag ska ha en hemma som jag hade förra året. Så mysigt! Man måste ha såna saker att se fram emot för att inte deppa ihop nu under hösten..

Kramar

2012-10-18 @ 13:27:08
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0