Lovisa inspirerar

Bilder: Trendenser 
 
Trendenser tipsade idag om att Lovisa Burfitt har skapat en kollektion som enbart ska säljas på RUM21. Jag föll som en fura för den översta tavlan, Lilla Stora Kjolen, och tror att den skulle passa exemplariskt i vårt vardagsrum. Just tavlor är ett riktigt stort problem hos oss eftersom vi inte precis delar smak. De släpps dock först om en vecka så än finns det tid att bearbeta...
 
Tänk att det redan är torsdag! Jag undrar var denna veckas dagar tagit vägen? Igår var jag så trött efter jobbet att jag gick och la mig direkt efter Bonde söker Fru. Dock känner jag piggare ikväll och ser fram emot en kväll i matens tecken. Mannen min står just nu och lagar en av hans favoriträtter och sen blir det avkoppling framför Kockarnas Kamp och Hela Sverige Bakar. En riktig härlig kväll att se fram emot med andra ord!

Kommentarer
Postat av: camilla

Å visst är dom fina! Jag fastnade också för den översta tavlan och det gäller nog som Frida skriver att hänga på låset. (Vi får påminna varandra! ;))

Tack för fina orden!! Märkligt hur vissa bara måste få ur sig elaka saker istället för att klicka vidare..

Kramar

2012-09-27 @ 19:39:29
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0