Även insidan räknas

 

Jag älskar verkligen den vackra insidan som finns på min nya vårjacka. 

 

Just nu håller jag att planera två festligheter som äger rum inom kort. Om två veckor är det min födelsedag och snart är det även Edwards ettårsdag. Även vår lilla katt ska firas på hans första födelsedag med både ett kalas och presenter. Lite trist för honom kanske är att det bara kommer vara människovänner på kalaset. Själv ska jag fira min dag med två middagar, en med familjen och sen blir en tjejmiddag.  

 

Älskar dessa tjejmiddagar! Nu till helgen ska jag bland annat på en och det ska bli så roligt! Tjejfester är verkligen de bästa. Men fina vänner, god mat och dryck så blir humöret alltid på topp på dessa tillställningar!


Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Åh vilket fint foder på jackan:)

Svar: Tack, jag är supernöjd med den. Kul att ha något annorlunda.
Cicci

2013-04-10 @ 16:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0