En ledig söndag hemma hos oss

 
Jag har inte visat vår fina klocka från Magis som Magnus fick på sin födelsedag. Stilren och enkel och precis enligt vår melodi. Ni ser även en del av min boksamling som jag hoppas kommer att utökas inom kort. Näst på tur blir nog böcker signeraat systrarna Schulman/Widell och Lomelino.
 
Denna söndag har det varit städ-/tvättdag hemma hos oss. Idag var det premiär på att hänga ut tvätten utomhus. Det kommer bli en fröjd att ta in nydoftande tvätt senare i eftermiddag. Om en timme ska vi cykla bort till Arenan för att se semifinalen i handboll mellan IFK Kristianstad - Sävehof. Jag hoppas att Kristianstad vinner semifinalserien för då väntar SM-final i Göteborg. 
 
Idag var det även premiär för en annan grej! Jag har skaffat Instagram och jag är nog sist på jorden att skaffa det... Om ni vill följa mig där så gör ni det på "genommittfonster"! 

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Vad snyggt ni har det! Älskar klockan.

Så roligt att du skaffat instagram, man bir lätt beroende för att det är så kul. ;)

Kramar

2013-04-22 @ 21:35:51
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0