Lite nytt till hemmet

 
En gammal bild signerat Alvhem som jag fann i en av mina inspriationsmappar på datorn.
 
Både M och jag har den senaste månaden varit sugna på att köpa lite nytt till hemmet. I stort sätt alla våra möbler i vardagsrum och kök kommer från vår gamla lägenhet i stan. Det är ju alltid kul att förnya sig lite.
 
Denna vecka har det hänt drastiska grejer. Vi har hunnit lägga ut vårt soffbord på Blocket, fått det sålt, beställt ett nytt soffbord från Danmark och köpt nya köksstolar. Det dröjer nog en vecka innan vi har både bord och stolar. Men jag längtar så tills fraktbolagen ringer och säger att våra möbler är framme.

Kommentarer
Postat av: camilla

Åh vad spännande! Då vill ja se bild från ert fina hem sen. :)

Tack för din grattishälsning!

Kramar

2013-04-18 @ 12:50:39
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Annacecilia

Vad roligt med lite nytt:) Hoppas på att få se lite bilder sen:)

2013-04-18 @ 22:11:36
Postat av: Therese

Håller med dig ibland vill man ha förändring, här är dock det lite svårt med inköp på grund av en enorm renoveringsinsats men lite nytt blir det i alla fall. Ska bli spännande att se vad ni har köpt! Önskar dig en fin helg!

2013-04-19 @ 20:32:10
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0