Snyggelisnyggt hem

 

Nu har nyaste Plaza Interiör damp ner i brevlådan. Älskar när jag får tidningen för oftast finns det alltid något som faller mig i smaken. Detta supersnygga vardagsrum fick mitt hjärta att klappa ett extra slag.

 

Kombinationen mellan vitt, grått och svart är ju bara så snyggt. Jag hade lätt kunnat härma inredningen rakt och faktum är att en av möblerna är redan på väg till oss och en annan är inplanerad att köpas in inom kort. 

 

Nästa vecka är det ju också min födelsedag och då hoppas jag att någon av presenterna innehåller något i inredningsväg. Just nu kliar mina inredningsfingrar för fullt och mina tankar svävar iväg hur det kommande resultatet kommer att bli.   


Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Vilken fin bild! Vi kör också på svart,vitt och grått här hemma. Gissar på att HAY bordet är på väg hem till er? Skulle med vilja ha två sådana som soffbord:)

Svar: Rätt gissat! Vi har köpt ett Tray Table. Vi har redan mellanbordet sedan tidigare och nu köpte vi det stora. Tror att det kan bli riktigt snyggt med två st bredvid varandra.
Vi har köpt det på Hipvilla.com. En dansk sida, där Hay säljs till några hundralappar billigare än i Sverige.
Cicci

2013-04-19 @ 17:52:52
Postat av: camilla

Känner igen mig! Hittar så mycket snyggt just nu.. Inte långt kvar till min födelsedag heller! ;) Blev det bordet i svart eller vitt?

Hoppas du visar oss sen!

Kramar

2013-04-19 @ 21:49:07
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: camilla

Åh vad roligt! Visst är det kul att fynda. Kan det vara sjuanstolar kanske? Så nyfiken jag blir.. :)

Kommer bli jätte fint med borden! Jag vill ha sidobordet i vitt!

Ha en fin helg!

2013-04-19 @ 22:05:20
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0