Vår i luften

 

Idag har det varit vår i Kristianstad. Man märker att det börjar bli riktigt fint väder för alla åker till handelsträdgården för att köpa plantor/blommor till sina trädgårdar och uteplatser. Vi gjorde det redan förra helgen. Resultatet på uteplatsen på baksidan blir riktigt bra med de vita/mörklila minipenséerna i de svarta utekrukorna. 

 

Förutom att rensa ogräs har jag lappat lite sol i Vågön. Perfekt med plastfåtöljer som man bara kan torka av med en trasa så är de skinande vita igen. Jag presenterade Vågö för Magnus redan förra sommaren och fick då ett blank nej.

 

Men i år var det andra bullar. För någon månad sedan fick jag veta att han hade hittat den "perfekta" sommarfåtöljen till uteplatsen. Vad visade han mig? Jo, mina Vågö. Ibland kan det ta lite tid att smälta alla mina idéer på inköp till hemmet...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0