Ett riktigt drömhem

 
 
Åååhhhh, så snyggt! Det snyggaste hemmet på länge i Plaza Interiör enligt mig. Det ägs av familjen Norén-Ostanont och de äger även den fina butiken Urban Living. Alltid när vi har vägarna förbi ner till Österlen måste jag ta ett varv runt i butiken och man kommer efter ett besök allt som oftast ut med något fint. Där inne har jag köpt allt i från Voluspa till annorlunda ringar gjorda helt i glas. Har ni vägarna förbi Simrishamn så måste ni gå in där!
 
Högt upp på min önskelista hittar man Asplunds Snöskåp med glasdörrar. Jag blir ju inte mindre sugen när jag ser att de har fyra skåp på raken i vardagsrummet. Vill också ha... Om man hade haft lika högt i tak hade jag också velat ha två Bestlitelampor ovanför köksbordet. Ja, deras hem är ett riktigt drömhem i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: camilla

Då kanske man skulle köpa detta nummer. Jag valde mellan just den lampan och vår Copper Shade. Riktigt fin!

Håller med om att serien Snö är så snygg!

Kram Camilla

2013-01-21 @ 21:28:12
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Dinka

Men visst är skåpen fina... Jag köpte en Plaza tidning senast igår och då trodde jag att den var det senaste nummer hmm!? Får väl köra inom affären imon igen :)

Kram!

2013-01-21 @ 22:01:01
URL: http://www.sannaboke.blogspot.com
Postat av: Annacecilia

Superfina skåp,de är högt på min önskelista också. Jättefin blogg!

2013-01-23 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0