Nya tag 2013

 
Bilder: Länna Möbler & hm.com
 
Snygga kökshanddukar till köket kan man aldrig få för många av! Jag har slutat att köpa dyra som ändå snabbt blir fula av olika matfläckar som inte försvinner i tvätten. Jag skulle både kunna tänka mig att köpa denna rosa som även finns i grått från H&M Home och den snygga från Design Letters. 
 
Nu ska jag strax ge mig av till veckans första träningspass. Precis som många har jag tagit tag i min träning nu efter nyår. För att göra det roligare att gå till passen har jag investerat i nya träningsskor, ett nytt linne och än fler färgglada linnen får och kommer med säkerhet flytta in i träningsgarderoben!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Supergillar handduken från Design Letters! Tummen upp!

2013-01-11 @ 22:30:44
URL: http://madickensverklighet.blogg.se
Postat av: Bella

Snygga kökshanddukar!!

Jag köper inte heller några dyra längre, ingen idé :)

Kramar BElla

2013-01-13 @ 19:53:35
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0