Getraw

 
I fredags fick jag hem ett väldigt trevligt paket från svenska Getraw. Enligt mig är förpackningarna ursnygga och det tar emot lite att öppna dem just för de är så tjusiga. Jag hade beslutsångest för vilken smak jag skulle testa först och än så länge har jag bara öppnat Raspberry & Goji. Den var riktigt mumsig att knapra på och torts att den är gjord på rå frukt, dadlar och cashews smakar precis som godis.
 
Idag har vi haft storstädning här hemma. Varje rum är nu kliniskt rent och det doftar gott av rengörningsmedel. Så skönt att varje sak numera är på sin plats. Ute är det halvt storm och jag kommer nog att ha rejäl motvind när jag ska cykla till dagens skivstångspass. Men än är det några timmar tills dess och man kan ju bara önska att vinden mojnar. Fram till dess ska jag njuta av ledigheten och kanske smaka ytterligare en Getraw och det är smaken Toffee & Hazelnut som står på tur. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vad gott det såg ut! Vet du vart de finns att köpa? lät härligt med städning. Hoppas din vecka börjar fint! kram

2013-03-10 @ 19:52:19
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Annacecilia

Härligt med nyttigt godis,och snygga förpackningar:)

2013-03-11 @ 17:15:16
Postat av: Elins blogg

Ser goda ut! Tycker det är svårt att hitta goda barer. Vart kan man köpa dem?

Tack för boktips! Har faktiskt funderat lite på att köpa den, men visste inte om den är "feel good" som jag vill ha.

Ha en fortsatt mysig kväll. Kramar

2013-03-12 @ 20:14:39
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0