I'm Back

 
Nu är jag äntligen tillbaka från min bloggfrånvaro. Jag har haft hela bloggvärlden på is ett tag och började nu känna en stark längtan tillbaka till dess lite lagom ytliga värld.  
 
Under min frånvaro har jag koncernterat mig på jobbet och min träning. I förrgår gjorde jag en drastisk förändring och klippte av mitt långa hår. Mitt hår växer som ogräs och vi klippte nog av hela 45 cm... Numera har jag en lång page som slutar precis vid axlarna. Jag är riktigt nöjd med den nya frisyren och det är en fröjd att träna numera och slippa ha håret i ansiktet hela tiden.
 
Idag kommer våra vänner Anne och Robert hit på middag och spelkväll. Innan jag satte mig vid datorn slängde jag ihop efterrätten. Jag ska bjuda på Linda Lomelinos "chocolate cream pie". Har ni inte besökt hennes blogg på Amelia, så gör det! Verkligen inspirerande! 
 
Nu ska jag slänga mig i soffan med några nya glossiga tidningar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Kul att du är tillbaka:)Har saknat dina inredningsinlägg..

2013-03-03 @ 18:52:31
Postat av: Emelie

Äntligen tillbaka, vad roligt! :)

2013-03-04 @ 11:01:15
Postat av: Cicci

Vad roligt att ni har saknat mina inlägg.

Annacecilia: Jag lovar att skriva några inredningsinlägg inom den närmsta tiden.

2013-03-04 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0