Lomelinos Glass

 

Min nya bakgud släpper nytt lagom till min födelsedag nästa månad. Lomelinos Glass kommer definitivt göra tårtboken sällskap i hyllan i köket med mina andra pastelliga kokböcker.

 

På Adlibris kan man provbläddra i boken och den är minst lika välgjord som hennes första. 

 

När jag tänker på hemmagjord glass tänker jag på familjens gamla glassmaskin som vi gjorde glass med när vi var små. Glassen blev så otroligt god och jag har försökt ta hit glassmaskinen men den håller dem hårt i. Jag får nog köpa mig en egen nu när jag ska göra Lindas glass i sommar.


Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Den där boken ser helt fantastisk ut:) får bli ett köp här med. Trevlig helg!

2013-03-08 @ 22:16:31
Postat av: Elins blogg

Åh, vad roligt med en till bok. Lika underbara foton som i den förra. Glassmaskin är något man borde ha hemma faktiskt!

Kramar

2013-03-09 @ 11:47:33
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0