Nytt i vårgarderoben

 
Nu när våren börjat komma med stormsteg så börjar även mitt sug efter nya kläder. Jag har knappt handlat några nya kläder på flera månader börjar suget komma tillbaka.
 
Dessa två ting skulle jag gärna se att de flyttade in i min garderob. Chanelkavajen hittade jag på Lindex och statementhalsbandet fann jag på Mango. Beställde en klänning från Mangos hemsida förra veckan, men typiskt nog kollade inte in smyckena då...
 
Det var första gången jag beställde därifrån och jag hade paketet i min hand efter två dagar. Vilket är super ++++!
 
Paketet skickades från Spanien med DHL. Så en bra idé är att skriva sin jobbadress när man beställer, om man inte är hemma på dagtid... 

Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Jättesöt kavaj:)

2013-03-04 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0