Ta det lugnt på träningen!!!

Ta det lugnt på träningen!!!
 
Igår när jag var på träningen med mina kollegor testade jag för första gången att gå armgång och då föll jag och landade så illa på armen så den bröts... Jag tyckte inte att det var så illa och märkte inte att armen var bruten, så när jag kom hem började jag städa och plocka härhemma.
 
Två timmar senare ringde jag till sjukvårdsupplysningen eftersom jag inte kunde sträcka ut armen helt och för att den börjat svullna lite. De sa till mig att åka in på akuten och efter röntgenundersökningen upptäckte de att armen var bruten. Akutens personal gav mig en mitella och två värktabletter och sa att du får vila i åtta dagar och sedan så kommer du kunna använda armen som vanligt igen... Frid och fröjd tänkte jag och åkte hem och lade mig.
 
Armen kändes lagom öm på morgonen men jag for ändå iväg till jobbet. Väl där möttes jag av kommentaren: Varför har du inget gips om armen?? Åker till sjukhuset tänkte jag och nu är jag precis hemkommen från sjukhuset med ett stort gips på vänsterarmen. Typiskt, jag som hade kommit i gång med träningen. Nu får jag gå med gips i tre veckor och sedan blir de sjukgymnastik efter det.
 
Jag rekommenderar er att inte helt och hållet lita på akutens personal... =/
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Men herre Gud, va va det för mätresultat träffade på? Bruten arm trodde jag alltid måste gipsas? Stackars dig, ta det lugnt nu och krya på dig <3 Stor kram

2013-03-21 @ 21:28:00
URL: http://www.femme.se/starwoman/
Postat av: Anna - Starwoman

För nötter skulle det stå och inte mätinstrument, jäkla IPhone ;-)

2013-03-21 @ 21:28:37
URL: http://www.femme.se/starwoman/
Postat av: Elin

Men åh vad tråkigt att läsa! Hoppas du mår bättre nu? Vilka konstiga läkare som inte gipsade med en gång!

Hoppas armen är bättre.

Kramar

2013-04-07 @ 13:52:55
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0