Middag framför TV



Dagens kyckling med sallad

Nu är U21-matchen mellan Sverige - Vitryssland slut. Vilken match (även om jag bara såg en del av den) Sverige vann med 5-1. Fick vara en duktig flickvän och höll M sällskap i TV-soffan, där även kvällens måltid åts. Idag blev det kall kyckling och ris samt sallad med rödlöksröra. Gott och lättlagat var det! Har även hunnit med att träna ett pass på Friskis ikväll. M brukar oftast ha lagat mat tills jag kommer hem efter träningar. Men då måste det vara relativt lättlagat, vilket detta var ikväll.

Har fortfarande en del "måsten" kvar att göra innan läggdags. Såg att jag behöver ta en vända med nagellacket på mina tånaglar. Tror att det få bli lacket Ebba från Make Up Store. Har inte använt det på länge och det känns även somrigt.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Mm, gott med kycklingsallad!



Sådana glas från Boda Nova har jag också här hemma... Söta & fräscha som passar bra nu i sommar.

2009-06-17 @ 14:09:39
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0