14:e december




Superfina julbilder från danska Bo Bedre. Jag gillar verkligen den nordiska tanken bakom bilderna. Me Like A Lot!

Usch, idag har det varit lite av en otursdag för mig. När jag skulle byta en behållare till avdelningens kopiator läckte behållaren som jag skulle byta. Det hela slutade med att både jag fick svart sot på mig och att det lämnades ett spår på golvet där jag stått. Tur i oturen fick jag bara sot på jeansen och inte på min creamvita tunika. Det hade ju inte varit speciellt snyggt att gå runt med smutsig överdel hela dagen!

Nu skall jag bege mig ut i köket för att fixa ihop kvällens kycklingsallad innan Magnus kommer hem från sin långa arbetsdag. Men ni får ha en fortsatt mysig kväll.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbara bilder! Hoppas du haft en fin Jul och god fortsättning! kram

2010-12-27 @ 18:33:09
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0