God Fortsättning!



Dagens superklipp från torget hittar vi i Alvar Aaltovasen. Jag gillar att de matchar kuddarna från Mimou i soffan.  

Nu är vi tillbaka efter att ha firat jul hos min familj i Blekinge och hos Magnus familj i Lund. Julen är väldigt speciell eftersom det är den enda högtiden som vi i vår familj samlas och firar tillsammans. Men i år saknades pappa för han var på jobb i Antwerpen, men som väl är finns det telefon så vi kunde ändå önska varandra en god jul.

Idag var vi en stund på stan för att spana in mellandagsrean. Varken Magnus eller jag kom hem med något reaklipp. Det enda klippet som jag gjorde var ranunklerna som nu pryder vardagsrummet. Tjugo kronor per bunt, det är billigt enligt mig!

Nu ska jag packa upp resväskan så vi kan ställa ner den i förrådet och få lite ordning i hemmet.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fint och vårigt det ser ut!

2011-12-27 @ 17:24:25
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0