Första jobbveckan avklarad!



Bild: Google

Ännu en dag med alldeles fantastiskt sommarväder. Gick tidigare idag från jobbet för att kunna njuta fullt ut av solen. Det var verkligen underbart att komma hem; sätta på sig bikinin, lägga sig i solstolen och fortsätta läsningen i Snabba Cash. Ikväll ska M och jag in i biomörkret och se Sommaren med Göran. Har hört väldigt mycket positivt om filmen och jag hoppas verkligen att jag kommer tycka den är lika bra.

Imorgon ska jag träffa Linda i Malmö. Ska verkligen bli roligt att träffa henne och Nils igen. För 1½ år sedan träffades vi så gott som varje dag, men nu har vi inte setts sedan midsommar. Ska verkligen bli kul att gå runt i affärerna med min gamla shoppingkamrat! Ser fram emot att kolla in Zaras och de andra butikernas nyinkomna höstsortiment. Även om det nu är medelhavsvärme ute, gäller det att passa när man har chansen att handla i en större stad med bredare sortiment.

Ha en fortsatt underbar fredagkväll!                   

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vill också se den filmen:)



Hoppas att du får en toppendag i Malmö med många fina fynd i påsarna. Stor kram

2009-08-07 @ 22:02:48
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: jessi

Den filmen vill jag se. funderar på att gå ikväll!

Du lär ihitta bra saker i Malmö, finns ju så många härliga affärer!



Ha en bra dag!

2009-08-08 @ 10:16:51
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0