Olika filmsmak...



Välj inte denna film när ni står i videobutiken!

När man står där i videobutiken och skall hyra film får jag alltid sådan beslutsångest. Hur många filmer som helst att välja emellan! Vilket gör att beslutet blir ännu svårare att ta. Tills slut valde vi en film igår som hade fått jättebra betyg av många kritiker och hade även fått många nomineringar på olika filmfestivaler i USA. Kan säga att det var en av de mest sämsta filmer jag har sett på länge! Vi trodde att det skulle vara en klassisk highschoolfilm, men i själva verket var det en dokusåpafilm! Nu har jag lärt mig en gång för alla. Jag har inte alltid samma smak som många filmrecensenter...

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi. Ja, det brukar ju ofta vara så att det som filmrecensenterna gillar, det är inte så uppskattat av folket;)



Kramar



2009-07-28 @ 10:00:28
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

tack för varningen!

2009-07-28 @ 16:43:39
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0