En härlig söndag med mycket mys!



Fredagens tidning som trillade ner genom dörren. Älskar verkligen omslaget och kombinationen med det färgglada rosa och det enkla vita.

Hela söndagen har gått i mysets tecken. Vaknade i morse och var fullt utvilad, kanske beror det på den extra timmen. Började dagen med god frukost och Nyhetsmorgon. Sen var det dags för den klassika städningen. Idag var det ombytta roller, i vanliga fall är det mitt jobb att städa toan och Magnus tar resten. Men det gick lika bra ändå fast vi bytte uppgifter. I eftermiddag har jag bläddrat i min nya Plaza Interiör och vad mycket inspiration jag hittade! Jag drömde mig verkligen bort med reportagens fina bilder och inspirerande texter. Så innan jag åker hem efter jobbet imorgon blir det en tur in på Mio. Checkade av mina idéer med Linda innan i eftermiddags och hon gav mig en hel del tips på Mios nyinkomna utbud. Så jag få se om jag hittar det jag är ute efter i morgon.
Blir verkligen lite deppig när jag tittar ut genom fönstret. Klockan är fem, men det är verkligen beckmörkt ute. Om jag inte visste vad klockan var skulle jag kunna gissa att den var 10 på kvällen... Men det är bara att vänja sig att det är mörkt när man åker till kontoret och mörkt när man kliver ut från kontorsbyggnaden.

Ha en skön sista kväll på veckan
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tror att det är så att antingen gillar man hockey eller inte. Tur jag gör det som har en son som spelar...underlättar liksom =0).



Vilken fin dator ni köpt! Kul med ny och lite roliga program till också. Visst såg jag dig i skärmen. Ja nu är det mörkt ute och blött och trist, perfekt för magasinläsning inomhus.



Hoppas du hittar det du söker på Mio i morgon. Håller tummarna!!



Kram

2009-10-25 @ 17:52:01
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Therese

låter som en bra söndag, vad är det för nytt på Mio, något speciellt man borde kolla på?

Jättefint omslag på tidningen som du skriver. Här hemma är det fullt upp :) kramar

2009-10-25 @ 18:32:05
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Är du nöjd med datorn som nämns i inlägget nedan? Jag funderar på att köpa en liknande...

2009-10-25 @ 21:47:03
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja nu är det bara att inse att mörkret är här. Var ute en sväng vid halv fem och då var det kolsvart ute. Både mysigt och inte....



Har haft innedag här med idag....



Hoppas att du får en bra vecka. Kraam

2009-10-25 @ 22:17:21
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Nu är mökret här, stor skillnad.



Plaza är den bästa inredningstidningen :-)

mysig kväll



stooor kram

2009-10-26 @ 20:24:00
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, nog har det blivit mörk ute på kvällarna... Bäst att inte tänka att dagarna kommer bli ännu kortare ända fram till jul!



Fick också nya Plaza idag och gillar också omslaget skarpt!! Så fräscht med det rosa till det vita...



Hoppas du hittade det du sökter på Mio och att du haft en bra dag



Kramar Bella

2009-10-26 @ 20:24:13
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0