Möhippa!



Dagens efterrätt som Magnus bjöd sina gäster på


Jag har inte försvunnit från bloggen om ni trodde det! Däremot har jag varit på möhippa idag. En av mina kollegor skall gifta sig om 3 veckor, så idag var det dags för att fira henne. Vi överraskade henne rejält på kontoret och hon blev så paff att hon riktigt skakade... På våra företagsfester dansar vi alltid linedance och det är Josefine som alltid håller i det. Hon är självlärd och har aldrig tidigare dansat på "riktigt". Därför överraskade vi henne med en lektion i linedance ledd av en nybliven världsmästare! Det var riktigt roligt även om jag var rätt dålig på att hålla takten... Under lektionen fick vi lära oss 2 stycken stegsekvenser i linedance och en cha-chadans. Efter lektionen åkte vi till badhuset och badade varmvattensbad och åkte vattenrutschbana.

När jag kom hem blev jag glatt överraskad över att det stod en ny fin hallbyrå i hallen. Den hade Magnus idag köpt utan min vetskap. Jag visste att han skulle åka och titta på en annan som jag hade tittat ut. Men visste inte att han skulle köpa någon, så det blev en glad överraskning eftersom det blev en helt annan som passade mycket bättre. Min Magnus han kan han.

Som jag tidigare har skrivit så har vi middagsbjudningar varje/varannan vecka. Ikväll ville M inte äta ensam så idag stod han för maten. Jag kom hem lagom till efterrätten, som jag hade bestämt i förväg. Jag hade hittat Rachel Zoes Modemeny i senaste Elle och jag fastnade för Romrussininbakade äpplen. Det var verkligen jättegott! Tycker absolut ni skall testa det (jag vet att många av mina läsare läser Elle).

Godnattkramar till mina Bloggisar!

Kommentarer
Postat av: cecce

Vilken snäll M du har! Var rädd om honom!



Möhippa är kul!

Kom att tänka på min egen...hahaha..kära tid!

Hm, det var ett tag sedan.

Jag var 23 och hade livet framför mej.

Kan sakna det ibland.



Ha en fin dag!

2009-09-23 @ 09:28:14
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Kul med möhippa! Jag ska köpa Elle till helgen så då ska jag kika på receptet, ser gott ut!



KRAM!

2009-09-23 @ 19:16:33
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0