Back To Work



Bild: Sköna Hem

Idag började jag jobba igen efter en månads semesterledighet. Nu gäller det bara att komma tillbaka till sin vanliga vardag eller rättare sagt till sitt eget ekorrhjul. Men det tar nog inte lång tid, nu när man har börjat arbeta igen och när man väl har kommit igång med sina vanliga träningsrutiner.

Jag tyckte faktiskt det var kul att komma tillbaka till jobbet igen att åter igen träffa sina kollegor och äntligen få använda sin matematiska hjärnhalva igen. Även om jag började dagen lite småtrevande dröjde det inte länge innan jag arbetade på som vanligt.

Vaknade en timme innan väckarklockan ringde i morse och istället för att somna om började jag grubbla vad jag har för lösenord till jobbdatorn. Var nämligen mindre sugen att ringa till datorsupporten om glömt lösenord. Men efter lite funderingar kom jag tills slut på vad jag hade för lösenord. Skönt!        

Stora Kramar!   

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skönt att första dagen efter semester gick bra. Jag har helt glömt mitt lösenord till passerkortet så jag kommer nog inte in på jobbet imorgon. Hoppas att någon är där när jag kommer:)



KRAM

2010-08-09 @ 21:33:23
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Ja tänk vad fort man glömmer sånt som bara sitter annars, men det är väl skönt att man kan koppla bort jobbet också!



Hoppas det går bra nu att jobba, jag har en vecka kvar innan det är dags. Slapparvecka ;-)



Kram

2010-08-10 @ 12:58:17
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0