I väskdjungeln...



Jag tror inte jag har visat min väska från Tiger of Sweden som jag köpte i våras. Den fick stå modell idag, eftersom jag idag har letat inspiration på nätet efter en ny väska. Jag har trivs väldigt bra med den bruna färgen nu i sommar, men nu till hösten/vintern längtar jag efter en svart skinnväska.

Eftersom jag förvarar halva mitt liv i min väska har jag en del kriterier som min framtida väska måste uppfylla. Väskan måste vara rymlig, jag vill gärna ha både handtag och axelrem och den måste vara gjord i skinn.

Efter en stunds letande hittade jag Classic Q Hillier Hobo från Marc by Marc Jacobs som jag gillar starkt. Redan förra helgen spanade jag in den i butiken Spirit Store på Nova Lund. Men då var priset det dubbla och jag avfärdade den rätt så snabbt. Men efter att ha sett att jag kan få den för halva priset så är den en lovande väskkandidat. 

Nu skall packa ihop min träningsbag och ge mig iväg till veckans favoritpass på Friskis och Svettis.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Theresese

Jättesnygg Tigerväska, det är ju ett himla jobbigt val med ny väska ;) jag har ju spanat in en LV som jag har som kandidat till klassikern Mulberry bayswater. Men just nu är det dåligt med pengar till sånt så det beslutet får vänta. Den MJ väskan har jag med kikat in den är superfin, var det på netaporter som det var bättre pris? Hoppas det löste sig på jobbet och att kvällen blir fin, kramar

2010-10-11 @ 17:50:24
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Theresese

asså det var som sjutton men man måste nog betala skatt och tull i alla fall så det är runt 35% extra. Synd att inte killarna/männen ser tjusningen i det där med kuddar :) kram

2010-10-11 @ 19:19:00
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jättesnygg väska! Skulle gärna bära den där i handen men tyvärr är väskor något jag lägger ner väldigt lite pengar på...



På Transportstyrelsen som utredare. Trodde verkligen att jag inte skulle få det så jag blev helt exalterad när dom ringde och "tappade vettet" för en stund...Hatar att jag inte kan kontrollera mina känslor ibland =) Men det är så förbannat skönt!!!



Kram!

2010-10-11 @ 19:37:28
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Jag har köpt mig en Marc Jacobs till hösten :) DYR men så värd för precis som du har jag en del kriterier :) ska slänga upp på bloggen någon dag och visa!



2010-10-14 @ 19:46:17
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: Madelene Ericson

Hej, Tiger väskan är jättefin! har sett att det finns två modeller av den..en är mindre emblem på framsidan och en har ett större där det står Tiger of Sweden...vet du vilken modell som är nyast?

2011-01-28 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0