Dagens smällkaramell



När jag kom hem igår låg den här smällkaramellen och väntade på mig. Blev riktigt glad när jag såg framsidan. Elle Mat&Vin brukar alltid få till framsidor som lockar mig till läsning. Ikväll testade vi tomat- och gruyèrepajen som fanns med i tidningen. Vi bytte ut gruyèreosten mot västerbottenost, men det blev väldigt gott ändå.

Idag fick jag veta att det hade öppnat två nya inredningsbutiker i stan. Missade dem totalt under gårdagens butiksrunda. Men till helgen ska jag spana in deras sortiment och jag hoppas att de har något som tilltalar mig. Då skall jag även hämta ut Mamakrokarna som jag har beställt inne på Percys Design.

Nu blir det kvällsmys framför Idol.

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag köpte också med mig denna tidning då jag blev så förälskad i omslaget. Har faktiskt aldrig köpt den men jag tyckte väldigt mycket om den så det blir nog fortsatt köp :o)

Kan tänka mig att du blev jättefin i håret, snyggt med lite röda slingor nu till hösten.



Hoppas att du njuter av att det är fredag

Kramar

2010-10-01 @ 09:58:11
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0