Förändring


Bild: Tine K

Just nu känns det som att jag befinner mig i en förändring. Jag har börjat plocka undan de ljusa sommarkläderna ur garderoben och in kommer nya fina höstkläder i härligt murriga färger. Nu hänger det bara ett fåtal sommarplagg kvar som får vara kvar till Mallorcaresan.

Igår bytte jag till ett större arbetsrum på kontoret. Men redan efter en dag saknar jag mitt gamla rum som jag haft i tre års tid. Det andra rummet låg precis vid en trappa och jag gillar när det händer saker runt om kring mig. Nu sitter jag nästan längst bort i korridoren så ljudnivån är betydligt lägre där än vad jag tidigare är van vid.

Nu har det också börjat klia i mina inredningsfingrar och jag börjar bli sugen att göra en liten make over härhemma som att byta ut lite kuddar, köpa en tavla till vardagsrummet och nya sovrumslampor. Jag var på MIO efter jobbet men där hittade jag inte mycket som föll mig i smaken. Trist!

Kram
  

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är den här tiden på året förändringens tid, man stuvar undan sommarkläder och sommarminnen och välkomnar hösten.



Hoppas du kommer trivas i ditt nya rum även om det är mindre "spring" utanför dörren :)



Kramar Bella

2011-08-24 @ 20:03:11
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Visst blir man extra sugen på att mysa till det på hösten? Alltid roligt att förändra med enkla medel. Själv får jag så snällt vänta till årsskiftet.



Tack söta för gratulationen, känns riktigt spännande! :)



Massa kramar

2011-08-24 @ 20:30:17
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0