Torsdagspannkakor



Ikväll har vi pannkaksfest härhemma. Efter kvällens träning med mina nya träningspjucks kände jag inte för att ställa mig i köket och trixa ihop en middag. Därför kom jag på idén att göra en sats med pannkakor. Älskar ju pannkakor i alla dess former; ugns-, blåbärspannkaka, vanliga tunna, american pancakes. Så himla gott men ändå så simpelt.

Jag har varit på ett irriterat humör både idag och igår. I julas hade nätbutiken Zoovillage en drive att man skulle få 40 % i återbäring av ordervärdet. Jag nappade på erbjudandet och köpte en Tiger-väska till Magnus i julklapp. För en vecka sedan skulle man få återbäringen och jag fick inte det. Jag kontaktade därför dem via mail och fick svaret att jag skulle få det under dagen.

Igår hade jag fortfarande inte fått det och beslöt mig för att ringa dem. Då fick jag svaret att jag inte skulle få det eftersom jag inte uppfyllde "villkoren"! Blev riktigt irriterad, eftersom jag fick först klartecken och sedan helt plötsligt ändrar dem sig. Tjejen som jag pratade med blev riktigt nervös och visste inte vad hon skulle ta sig till och bad om att få återkomma under dagen.

Det gjorde hon inte och därför ringde jag ytterligare en gång till idag. Jag behövde inte förklara mitt problem närmare för dagens kundtjänstmedarbetare för jag var ett "känt" problem på Zoovillage. De har fortfarande inte löst min återbäring, så fortsättning följer...

Kramar

Kommentarer
Postat av: camilla

Usch vad irriterande! Vet själv hur jag skulle bli..

Hoppas verkligen att dem ger lite bättre service och att du får tillbaka dina pengar.



Kramar

2011-01-27 @ 21:11:02
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: camilla

Stå på dig! 800 spänn kan man helt klart ha roligare för, rätt ska vara rätt!



Vad kul att du vann budgivningen men vilken attans otur!! Mina var väl lindade när jag köpte dem, det är ju säljarens skyldighet. Maila och fråga om du får en slant tillbaka som kompensation, det fick jag för den som var limmad.

Trist hur som helst! :/



Kramar

2011-01-27 @ 22:09:48
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Emma

ALdrig fel med pannkakor! : - )



Förstår mycket väl om du är irriterad över detta bemötande! O särskilt när man får olika direktiv!

Håller tummarna att dom betalar ut pengar till dig!!



Stor Kramis & trevlig helg!

2011-01-28 @ 19:22:46
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0