I ♥ Chanel




Lite nytt smink från Chanel kan man ju inte motstå att köpa när man besöker Frankrikes huvudstad. Frankrike förknippar jag med första klassens sminkmärken såsom Chanel, Yves Saint Laurent och Lancôme för att bara nämna några.

Jag har länge letat efter en palett med användbara nyanser och gissa om jag blev glad när jag hittade denna fyrpalett. Den heter Mystic Eyes och innehåller två skuggor som enligt mig passar till vardags och två som passar till mer festligare tillfällen. Jag hittade även ett lack från vårens kollektion vid namn Morning Rose. Gillar att den har nästan identisk nyans som Peche som är min favorit bland alla Juicy Tubes.

Idag efter jobbet testade jag på ett Afrodanspass första gången. De som känner mig vet att jag inte är den mest smidigaste. Men det var riktigt roligt att skaka på höfterna i en timme och jag var riktigt svettig när jag gick därifrån. Fast det krävs nog att jag går väldigt många gånger för att jag ska kunna shakea loss som Beyonce och Shakira.

Kramar


Kommentarer
Postat av: åsa

fina färger! sommrigt! =)

2011-06-22 @ 22:36:46
URL: http://tapetserarasa.se
Postat av: Therese

Visst är chanel underbart! Jättesnyggt lack!

2011-07-05 @ 22:05:06
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0