Jag = Slarver



Då är vi inne i första veckan i oktober... Usch, är lite irriterad på mig själv för att jag glömde mobilen på jobbet. Jag som hade fått ett mess att jag kunde gå och hämta mitt ex av Leilas nya bakbok på posten. Men jag får istället hålla mig till tåls och hämta ut den imorgon istället.

Idag har det varit riktig grått och trist höstväder i Skåneland. Har börjat vänja mig vid detta härliga höstväder som har varit den gångna veckan. Idag blev det till och med invigning av höstjackan för innan har jag bara har behövt använda en cape. I morse hittade jag heller inte mina handskar. Typiskt mig att slarva bort dem innan jag ens ha hunnit använda dem.

Kramar
   


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad trist med mobilen då, kanske det går att hitta numret via mail från butiken du köpte ifrån? Men de kanske har stängt nu? Idag hade vi med grått här men vi har faktiskt haft varmt inga vantar behövs här. kram

2011-10-03 @ 18:32:36
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0