Jag vill ha helg



Usch, idag var riktigt jobbigt att gå upp ur sängen. Känns som att jag inte fick sova ut i helgen och nu är det en ny arbetsvecka igen och därmed inga sovmorgnar. Det konstiga är att jag är jättetrött på vardagarna och på helgerna är jag pigg som en mört på morgnarna. Kunde det inte ha varit tvärtom?

Nu ska jag packa träningsväskan för att ge mig iväg till veckans första spinningpass. Jag testade spinning för första gången förra veckan och jag blev verkligen fast. Riktigt skoj och hur jobbigt som helst. Kände mig som en drängt katt när jag gick ut ur lokalen förra veckan.

Ha det bra!  



Kommentarer
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Roligt när man hittar en träningsform som man tycker är kul!



Man blir ju tröttare ju mörkare det blir om dagarna. Aldrig skoj.



Ha en fin vecka!

2011-09-19 @ 19:37:35
URL: http://uh-huh-me.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0