Kick-off Palma, 2011


En bild säger mer än 1000 ord!

Nu är jag tillbaka från några underbart roliga dagar i Palma som jag tillbringade med mina underbara kollegor. Vi har haft det hur bra som helst i värmen och solen! Våra dagar har blandats med intressanta föreläsningar, god mat, härligt umgänge och sammanhållningen i gruppen har verkligen varit på topp. Precis så som en kick-off skall vara!

Imorgon är det dock andra bullar då vi är tillbaka i kontorets lugna vrå. Men vi har minnena och bilderna kvar och det ger oss ny arbetsenergi. För min del är det även slut på en veckas goda restaurangmiddagar och hotellfrukostar och därmed ska jag ta tag i min träning till hundra procent. Denna veckan har blivit som en nytändning för mig och jag går in i hösten med ny energi och en härlig bränna på kroppen.

Kramar
/Cicci


Kommentarer
Postat av: camilla

Tack gumman! Vad glad jag blir!



Välkommen hem!

Låter som om du har haft det toppen i Palma, vilket glatt gäng!

Ja, du har verkligen fått en fräsch solbränna. Vill också ha! :)



Kramar

2011-09-11 @ 22:06:45
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Therese

Så härligt med ny energi! Men vad roligt att vi var och åt på samma ställe, visst var det mysigt!? Vi fick dock vänta i en timme på huvudrätten vilket försvårade middagen med en busig Viggo. Vi hade dock tur resten av veckan då han var lugn då vi åt. Ha en bra start på veckan! kram

2011-09-11 @ 23:25:04
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Bella

Härligt med ny ernergi nu när höstmörkret kommit för att stanna och kul att göra saker tillsammans med arbetskompisarna!



Hoppas du haft en bra start på veckan!



Kramar Bella

2011-09-12 @ 21:26:57
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Elins blogg

Välkommen hem! Verkar som ni haft det superbra. Låter så härligt när du skriver att du har ny energi! Fin bränna har du också, avis!



Ha en bra dag, Kramar

2011-09-13 @ 09:36:19
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0