Tisdagstrött



Snart kan jag baka Leilas whoppies och titta i en hennes nya bakbok

Idag är det en trött Cicci som uppdaterar bloggen. Kom för en stund sedan hem från veckans första skivstångspass. Pust, vad jobbigt det var och speciellt nu när jag har unnat mig att äta godsaker hela förra veckan. Det går verkligen ingen hejd på mig när jag ser en god hotellfrukost. Allt ska provas och smakas och jag tänkte bara att allt var gott utan att begrunda över att gå upp i vikt.

Nu känner jag mest för att vila mig i soffan och läsa en bra bok med M ockuperar TV för att titta på kvällens Champions League-match. På tal om böcker så går det nu att förhandsbeställa Leilas nya bok på Adlibris. Så nu är hennes femte bok snart på väg till mig.

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Verkligen livsfarligt med hotellfrukost :) men sååå gott!



Hennes böcker är så inspirerande, blir nog ett köp även på denna!



Fin kväll!

2011-09-13 @ 20:55:29
URL: http://uh-huh-me.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0