Mitt mål är numera uppnått


Leila är inte den enda som släpper ny bok nu i dagarna, utan det gör även Systrarna Eisenman. Precis som Leila är deras kokböcker underbart vackra, alltså en fröjd för ögat när man sitter och tittar i dem. Sedan tidigare har jag deras "Söta-böcker" så denna nya får jag nog också lägga till på önskelistan. Det kan vara svårt att komma på bra mingelmat när man ska ha fest så denna boken är troligen lösningen på problemet.

Ikväll ska vi fira min auktorisation genom att gå ut äta. Äntligen har jag uppnått målet som jag satte för mig själv när jag började på EY! Nu gör jag något som inte är särskilt svenskt, men jag är stolt över min egen prestation. Jag tycker man har rätt att vara stolt eftersom moi nu troligen är den yngsta auktoriserade redovisningskonsulten i Sverige.

Ha en fin fredagkväll!

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt! :D

2011-09-30 @ 18:56:34
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag tycker att du är grym tjejen och ska vara så stolt. Vi måste vara mindre "svenska" och höja huvudet när vi gör ngt bra.



Stort grattis.



Kram



Ps. Jag är också stolt, har nått alla mina årsmål redan vilket jag trodde skulle var omöjligt redan fösta året på jobbet då det är samma mål som de som jobbat mååååååånga år =)

2011-09-30 @ 21:24:09
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: camilla

Självklart ska du vara det! -STORT grattis till dig Cicci! Se till att fira ordentligt!



Håller tummarna för er, helt plötsligt dyker det upp något som känns rätt!



Ha nu en riktigt fin helg!

Många kramar

2011-10-01 @ 11:00:38
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Louise B

Stort grattis!

2011-10-01 @ 19:14:48
Postat av: Mamma

Stort grattis till dig cicci !

puss o. kram

2011-10-03 @ 08:36:00
Postat av: Anonym

godmorgon:D

2011-10-03 @ 08:51:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0